Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /mnt/web015/c2/39/51723439/htdocs/easyglas/templates/easyglas_v2_0/functions.php on line 172

Staat Easy Glas niet op uw groene kaart?

Dit is geen probleem. Meestal mogen wij ook uw ruit vervangen.

U mag zelf beslissen wie u aan uw auto laat werken. Op uw groene kaart staan een aantal bedrijven waar u met uw kapotte ruit naartoe kunt. Dit is veelal geen verplichting maar een suggestie van uw verzekering. Easy Glas doet ook zaken met de meeste verzekeringsmaatschappijen. Wij sturen de factuur naar uw verzekering en regelen de schade afhandeling.

Uw verzekering heeft een korting afgesproken met de bedrijven op uw groene kaart. Daar krijgt u een korting op uw eigen risico van 50%. Hierdoor betaald u vaak rond de € 75,- voor een nieuwe ruit. Dit lijkt goedkoop, echter.

Easy Glas geeft u tot € 150,- korting op uw eigen risico waardoor u zelfs helemaal niets hoeft bij te betalen. Dit is dus 75 euro goedkoper dan er op uw groene kaart staat. Heeft u een hoger eigen risico dan krijgt u € 150,- korting op dat bedrag.

De telefoniste of tussenpersoon van uw verzekering zal u altijd doorverwijzen naar een reparateur. Dit is echter altijd de voorkeur van uw verzekering. Laat u niet direct sturen en vraag of u zelf voor een reparateur mag kiezen en welke voorwaarden er zijn. Zo kunt u vaak zelf beslissen naar welk bedrijf u gaat en kunt u wellicht besparen.